Bestellingen en leveringen

Verzendlanden:
Dit verzendbeleid is geldig voor Nederland en België.
Wij streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht u echter vragen of andere problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.


1. Een bestelling plaatsen

Het bestelproces voor FashionByGaby is zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Eerst moet u naar de productpagina gaan en het product dat u wilt kopen toevoegen aan uw winkelwagen. Dit doet u door te klikken op de zwarte knop "Toevoegen aan winkelwagen".

Nu is het belangrijk om te controleren of u de juiste optie hebt gekozen. Als alles correct is, klikt u op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina moet u de juiste adresgegevens invullen en ervoor zorgen dat alle informatie correct is. Zodra u de gegevens correct hebt ingevuld, kunt u klikken op de knop "Doorgaan met verzenden".

Op de pagina "Levering" heeft u de mogelijkheid om de adresgegevens die u hebt ingevoerd te controleren. U zult ook zien dat elke zending gratis wordt geleverd. Als bedankje aan onze klanten dekken wij altijd de bezorg- en verzendkosten. U kunt nu doorgaan door te klikken op de knop "Doorgaan met betalen".

In het betalingsgedeelte kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. Bij  FashionByGaby.nl zijn alle betaalmethoden SSL-gecodeerd, zodat u altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Betaalmethoden: 

  • American Express
  • Apple Pay
  • iDeal
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact


Zodra u de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, moet u op de knop "Doorgaan naar afrekenen" klikken, waarna u wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving voor de geselecteerde betaalmethode. Volg de instructies op die pagina om de bestelling te voltooien. Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verzendkosten
Wij nemen de verzendkosten van elke bestelling voor onze rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij u thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid.


2. Verstuur je bestelling
Heb je de perfecte look op onze website gevonden? Dan wil je er zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Om redelijke prijzen voor onze producten te kunnen rekenen, hebben we besloten om pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen en wanneer we de minimale hoeveelheid bereiken, verzenden we ze allemaal in één keer. We hopen dat je dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

De gemiddelde levertijd voor al onze pakketten staat hieronder vermeld:
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, hebben we 1-2 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als je na 17:00 (GMT+01:00) of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.

Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden. Het duurt gemiddeld 4-6 werkdagen om je bestelling te bezorgen. Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je gemakkelijk zien wanneer je pakket binnen een paar dagen aankomt. U ontvangt per e-mail een persoonlijke trackingcode, waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze trackingpartner ParcelsApp. Bekijk onze Track & Trace-pagina om te zien hoe dit werkt.

Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling op tijd wordt geleverd, dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam staat klaar om u te helpen de juiste keuze te maken.


3. Levering van uw bestelling

Zodra uw bestelling is geleverd, kunt u ervan genieten! Er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Wilt u ruilen of retourneren? Kijk dan op deze pagina.

Verkeerd product?
Helaas kan het gebeuren dat een product tijdens het transport beschadigd raakt. In dat geval bieden wij u bij de eerste poging altijd gratis een nieuw pakket aan en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Is het de tweede keer defect? ​​Dan krijgt u het volledige aankoopbedrag terug.

Pakket kwijt?
Als een pakket om logistieke redenen kwijtraakt of niet wordt geleverd, sturen wij u altijd een nieuw pakket voordat wij ons retour- en restitutiebeleid toepassen.